Selasa, 29 September 2015

Manja Wangi Mewangikan Virgin, Mengubati Keputihan dan Melancarkan Haid & Isteri Kembali Perawan Rm35.00


Manjakani Wangi gabungan 7 herba mengubati penyakit keputihan kronik dan mewangikan virgin.

MANJAKANI WANGI ALHABIB MENGUBATI KEPUTIHAN KRONIK, MELANCARKAN HAID,  MENJADIKAN ISTERI KEMBALI PERAWAN & WANGIKAN VIRGIN

60 biji isian 600mg rm35.00
0139232002

MANJAKANI WANGI ALHABIB adalah formula kombinasi hebat gabungan 7 rempah dan herba terpilih yang telah digunakan semenjak ribuan tahun lampau bagi merawat pelbagai masalah kesihatan sehinggalah kepada pewangi tubuh.

MANJAKANI WANGI ALHABIB mengandungi 7 herba yang telah dikaji oleh saintis diseluruh dunia, dan telah menemui pelbagai kesan terapuetik yang hebat untuk system endocrine, iaitu system kelenjar yang amat penting untuk menghasilkan hormone yang akan melalui system darah, yang akan menjana tenaga kepada tubuh.

Bahan utama, Manjakani dan hulba disamping 5 herba terpilih yang lain.

Hulba (Fenugreek) mempunyai sejarah yang panjang didalam dunia perubatan terutama untuk menambah kuantiti susu bagi ibu yang menyusu dan mencegah kencing manis.

Hulba adalah herba terbaik yang telah dibuktikan secara saintifik  mempunyai diosgenin, yang biasanya digunakan untuk menghasilkan estrogen sintetik.

Saintis telah mengesahkan, hulba mempunyai konsentrasi tertinggi diantara tumbuhan yang digunakan sebagai penggalak pembesaran payudara, seperti diosgenin, steroid semulajadi yang dipanggil sapogenin yang mewakili 60% pembuatan steroid didalam industry pharmaseutikal.

Hulba dianggap herba terbaik untuk menambah kecantikan wanita, ia juga membantu untuk stimulasi seksual, mengawal kadar gula, mengandungi choline yang boleh membantu menajamkan minda.

Halba juga menjadi focus utama saintis untuk rawatan diabetes dan pencegahan dari kanser payudara.

Ia juga berkeupayaan mengimbang hormone untuk meringankan simptom PMS dan menopause.

Halba juga adalah antioxidant yang akan memperlahankan proses penuaan dan menjadi antibiotic semulajadi.

Menambah kehebatan formula ini, selain halba, jintan manis, buah pelaga, bunga lawang dan gabungan beberapa lagi herba terpilih juga tidak kurang hebatnya untuk menjadikan anda wanita hebat di luar dan di dalam!.

(Dalam fisiologi, sistem endokrin adalah sistem kelenjar, yang akan menghasilkan hormon ke dalam aliran darah untuk menentukan tahap kesihatan seseorang.

Sistem endokrin adalah sebuah sistem isyarat maklumat seperti sistem saraf .

Hormon berfungsi untuk mengatur banyak fungsi organisma, termasuk mood, pertumbuhan dan perkembangan, fungsi tisu-tisu dan metabolisma)

Kenapa anda MESTI mengambil MANJAKANI WANGI ALHABIB ?

Awet muda.

*Melancarkan perjalanan darah.
Mendapat payudara yang montok, pejal dan penuh.
*Kandungan herba di dalam Manjakani Wangi Alhabib juga terbukti berkesan untuk mengawal kesakitan senggugut di mana ia mengandungi bahan kimia semula jadi yang dipanggil cinnamaldehyde.
*Kajian menunjukkan cinnamaldehyde meningkat­kan hormon progesteron dan mengurangkan penghasilan testosteron pada wanita, membantu untuk mengimba­ngi hormon.
*Kesan herba ini juga menyekat sepenuhnya penyebab kebanyakan jangkitan saluran urinari dan kulat yang bertanggungjawab untuk jangkitan yis vagina pada wanita.
*Baik untuk isteri yang suka menjaga keintiman bersama pasangan.
*Meningkat kehendak seksual
*Mengawal kadar gula dan menghindar diabetes
*Mencegah kanser payudara
*Mengimbang hormone dan mengurangkan symptom PMS dan menopause.
*Aroma tubuh serta alat sulit yang beraroma wangi selepas mengambil Manjakanj Wangi Alhabib selama 7 minggu berturut turut.
 *Sakit senggugut sewaktu haid semakin berkurangan.
(Bagi ibu menyusu bayi berpuas hati dengan kuantiti susu yang dihasilkan selepas 4 minggu mengambil herba ini.
*Wanita yang berkahwin merasa kembali bertenaga dan kehendak seksual semakin baik selepas mengambil Perawan Manjakani Wangi Alhabib selama 4-12 minggu.

Antara Khasiat
Manjakani Wangi Alhabib

Melancarkan haid.
Mencegah kanser payudara dan rahim.
Mengimbangi hormon dan mengurangkan symptom PMS dan menopause.
Mendapat payudara yang montok pejal dan penuh.
Menegangkan payudara dan punggung.
Aroma tubuh dan alat sulit menjadi wangi serta mengawal bau badan.
Melancarkan perjalanan darah
Mengetat, mnyempit dan padatkan faraj.
Mengencangkan otot dinding vagina dan mengembalikan keanjalan.
Merawat masalah keputihan dan masalah vagina berbau.
Merawat masalah lelehan yg banyak pada faraj.
Membuang angin dalam badan
Membantu dalam pengecutan rahim lepas bersalin.
Meningkat kehendak seksual.
Mengawal kadar gula dan menghindari diabetis.
Merawat masalah segugut.
Meningkatkan kualiti air susu ibu.
Meningkatkan daya tahan tubuh.

Setiap manusia adalah berbeza dari segi tindak balas bagi setiap  herba. Keserasian juga amat penting disamping mengamalkannya secara berterusan dan istiqamah.. kesan yang sangat menakjubkan akan dirasai.. Inshallah

Faraj boleh berbau secara semula jadi terutamanya jika baru lepas haid. Ini kerana bekas tisu dari lampin wanita boleh menyebabkan tindak balas bakteria yang menyebabkan bau tersebut.

Begitu juga dengan pemakaian panty liner yang boleh menyebabkan pengaliran udara di sekitar faraj kurang seterusnya akan menggalakkan tindak balas bakteria terutamanya jika kawasan tersebut lembab atau berpeluh. Ini juga salah satu punca faraj berbau.

Faraj wanita juga boleh berbau seperti makanan atau minuman yang diambil lebih-lebih lagi jika makanan tersebut berbau kuat. Contohnya jika wanita itu minum air mawar (ros), faraj wanita boleh berbau seperti mawar dan jika makan durian boleh berbau seperti durian.

Bau busuk atau bau yang tidak normal pada faraj juga boleh berlaku sekiranya ada jangkitan. Tanda-tanda jangkitan seperti keputihan atau pengeluaran lelehan faraj yang berlebihan dan berwarna luar biasa seperti kuning hijau, putih dan kelabu merupakan punca faraj berbau.

Sementara itu menukarkan pad biasa pada pengganti pad bebas kimia juga bolih mengamalkan manja wangi alhabib disamping mengetat dan menjaga dari jangkitan yis, juga membuatkan miss v menjadi wangi kerana campuran herba di dalam manja wangi adalah dari rempah2 yg berbau wangi dan bermanfaat untuk kesihatan wanita.

* Pesakit keputihan kronik mesti menggunakan set 3 in 1 terdiri manjakani wangi gabungan 6 herba dan rempah,  pencuci dari serbuk manjakani dan insert manja alhabib gabungan 3 herba ke virgin yang bertindak seperti span yang menarik kotoran keluar dari virgin.

Makan 2 pagi  2 petang untuk minggu pertama
Klau rasa faraj ketat sangat makan 1 biji pagi dan 1 biji malam tika perut kosong.

Hubungi : 0139232002

Tiada ulasan:

Catat Ulasan