Sabtu, 28 Mac 2015

SERUM ARGAN OIL PURE ALHABIB
Original dan asli 100% dari Morocco termurah di pasaran.

Promosi SERUM ARGAN OIL PURE ALHABIB
5ML = RM25.00
10ML = RM45.00
Whatsapp : ummi 0139232002




Tahukah anda bahwa sebagian besar cream kecantikan yang beredar mengandungi bahan kimia berbahaya, jika anda tidak menyedarinya maka secara tidak langsung anda telah memasukkan racun di dalam kulit snda yang akan berakibat sangat bahaya  jika anda memakainya dalam jangka panjang.

Kami perkenalkan solusi kecantikan alami terbukti efektif menjadikan kulit anda bersih, lembut dan berseri secara natural iaitu cecair emas maghribi sangat ajaib di ekstrak langsung dari biji buah argan Morokko dengan cara cold pressed yang menghasil cecair emas maghribi yang sangat berkualiti mampu membuatkan kulit anda awet muda 10 tahun dari umur anda.

Argan Oil telah lama popular di daerah Eropah digunakan sebagai bahan pembuat kosmetik karena manfaatnya yang sangat besar untuk perawatan kulit, rambut dan kuku juga untuk campuran makanan nutrisi diet. Minyak argan bekerja sebagai nutrisi kulit, reaksi yang di timbulkan dari minyak argan jauh lebih cepat melampaui kosmetik yang ada pada umumnya.


Berikut ini khasiat Minyak argan (Argan Oil) yang banyak diketahui dan terbukti kebenarannya:

1. Kaya dengan Vitamin E yang mampu membuat kulit tampak lebih muda, kencang, halus dan berkilau.

2. Sangat efektif untuk menghaluskan kulit, mengatasi jerawat, bekas jerawat, flek hitam dan bekas luka.3

3. Sangat ampuh untuk menghilangkan kedut kedut kecil dan garis garis halus di wajah anda serta membuat kulit lebih soft dan nature.

4. Berfungsi sebagai pelembab alami karena kaya dengan asam lemak essential dan sterol, sangat mudah di serap kulit tanpa menimbulkan rasa berminyak.

5. Menutrisi kulit untuk menjaga kulit agar tidak kering karena mengandung Triterpenoids yang efektif melindungi kulit dari kotoran dan sengatan sinar matahari.

6. Memperkuat akar rambut dan anti kelemumur.

7.Merawat kulit kepala dan rambut agar lebat, kuat dan berkilau.

8. Memperkuat kuku yang rapuh, mengatasi kuku rosak dan mudah patah.

9. Mengatasi Flek hitam, bekas luka dan bekas parut di semua bagian kulit.

10. Menghilangkan Selulit / Stretch mark setelah melahirkan, saat hamil dengan pemakaian rutin.

Kenapa Memilih Alhabib Pure Argan Oil?

Alhabib Pure Argan oil langsung didatangkan dari Morokko dengan kualiti argan yang masih pure 100% natural, di proses dengan cara cold pressed (biji buah argan di kumpulkan lalu di press tanpa di bakar) sampai keluar minyaknya, jadi bau kacang argannya masih sangat ketara berbeda dengan Argan Oil lain yang beredar di pasaran Malaysia. Karena masih murni dan merupakan Argan Oil terbaik yang ada di morokko maka jangan disamakan dengan Argan Oil lain yang harganya lebih murah.
Proses argan oil pressed cold

Bagaimana Ciri-ciri Argan Oil Asli:

Ciri khas argan oil asli (Pure 100%) adalah bau kacangnya yang khas dan terasa. Argan oil yang tidak memiliki bau kacang/samar bau kacangnya boleh diragukan kemurniannya! Karena  argan oil dihasilkan dari Argan Nuts (Kacang argan) kalau ciri khas utamanya sudah hilang (bau kacangnya) maka minyak apapun bolih diakui sebagai pure argan oil...😛👌

Alhabib Argan Oil juga bertindak sebagai  Serum jerawat dan parut.

Kelebihan Alhabib Argan Oil Serum:

Bahan anti-oksidan dan bahan aktif triterpenoids yang sangat tinggi.
Merawat dan memperbaiki wajah
Mencerahkan wajah
Memudarkan parut
Mengurangkan menghilangkan jerawat
Anti-Penuaan
Mengurangkan kedutan di kulit
Mengubati penyakit kulit seperti eczema, kurap, jerawat dan kulit kering.

Serum Minyak Argan ni juga lembut pada kulit dan kesannya dapat dilihat seawal 1-2 minggu.  Parut dan kesan jerawat akan berkurangan dengan menggunakan Serum Minyak Argan ni.Serum Minyak Argan ni boleh dikategorikan sebagai serum jerawat dan penghilang parut yang terbaik di dunia.

Serum jerawat ni sesuai untuk semua jenis kulit.Tak kira kulit manja, berminyak, kering... Semua jenis kulit boleh pakai. Wajah akan nampak berseri bila pakai serum minyak Argan ni, serum jerawat dan parut dari cecair emas maghribi yang terbaik di dunia!😀😀✌

Tiada ulasan:

Catat Ulasan